dinsdag 19 januari 2010

Note:

Geachte dames en heren,

Mits u informatie wilt en of reageren of vragen stellen betreffende het onderwerp of hetgeen ik publiceer, kunt u simpel weg reageren op die berichten of mij contacten via:

Email: info@the-explorer.biz
of ralex_sr@yahoo.com
Phone: +597 (0)8507527
Paramaribo-Suriname

Ps: Onroerend goed aanbiedingen zijn welkom.

Perceel aanbiedingen gevraagd:
Ik ben opzoek naar percelen die in redelijk tot Prima gesitueerde buurten liggen, en een redelijke prijs hebben.
Dit om een snelle "mogelijke" verkoop te kunnen bewerkstelligen.

Zoekt u naar een perceel:
Dan kunt u mij de hieronderstaande gegevens mailen. - Welke omgeving(en) prevereert u ?
- Watvoor oppervlakte ...?
- Wat mag de titel zijn...? Grondhuur, Eigendom of erfpacht, of alle mogelijke opties...?
- Wat kunt u uitgeven aan zo'n perceel...?
Ik contact u zogauw ik enkele opties voor u heb.

2 opmerkingen: